آشنایی با صفحه فرود(Landing Page)

آشنایی با صفحه فرود(Landing Page)
در این پست می‌خوانید:

صفحه فرود ( landing page )

بازاریاب یک صفحه فرود موثر برای وب سایت خود ایجاد می کند از هر 10 نفری که وارد صفحه فرود می شود، 1 نفر به مشتریان بالقوه یا سرنخ تبدیل می شود. اگر در دنیای تبدیل ترافیک وب تازه کار هستید، این عدد ممکن است چشمگیر به نظر نرسد، اما وقتی حساب کنید، دلیلی وجود دارد که باور کنید در صورتی که 10000 نفر از صفحه فرود شما بازدید کنند، 1000 نفر می توانند به عنوان سرنخ در صفحه فرود شما تبدیل شوند. این سرنخ های زیادی برای اکثر مشاغل کوچک تا متوسط است. بیایید ببینیم که صفحه فرود دقیقاً چیست و چگونه داشتن یک فرد (یا بیشتر) می تواند به شما در دیدن نتایجی مانند این کمک کند.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود صفحه خاصی در وب سایت شما است که در آن اطلاعات تماس بازدیدکنندگان را در ازای منبعی مانند کتاب الکترونیکی جمع آوری می کنید. این اطلاعات تماس با استفاده از فرمی جمع آوری می شود که بازدیدکنندگان جزئیاتی مانند نام، آدرس ایمیل و عنوان شغلی خود را وارد می کنند.
ایجاد سرنخ برای کسب و کار شما بخشی ضروری از کمپین بازاریابی شما است و راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد: از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، تبلیغات پولی و…. این لیست ادامه دارد. با هر کمپین دیجیتالی که اجرا می کنید مهم نیست از چه کانالی استفاده می کنید. افرادی که مورد نظر شما هستند خودشان را به مشتریان بالقوه تبدیل نمی کنند. برای انجام این کار، به یک صفحه فرود با کیفیت نیاز دارید که به طور خاص برای تبدیل آن بازدیدکنندگان ساخته شده باشد. اگر حداقل چند صفحه فرود در وب سایت خود ندارید، فرصت هایی را برای تبدیل این افراد به مشتریان پولی از دست می دهید.
امروز، مزایای بی‌شمار صفحات فرود را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه می‌توانید از یکی برای رسیدن به اهداف تجاری خود استفاده کنید.

صفحه فرود برای چه مواردی استفاده می شود؟

هدف یک صفحه فرود تبدیل و ایجاد یک مخزن از سرنخ ها است که می تواند با کمپین های بازاریابی شخصی تر با استفاده از ایمیل، پست مستقیم، تبلیغات پولی، یا انواع دیگر بازاریابی هدفمند، قبل از رسیدن به تیم فروش شما برای خرید، پرورش داده شود.

انواع پیشنهادات صفحه فرود

صفحات فرود تنها یک هدف دارند: تبدیل سرنخ ها برای کسب و کار شما. با این حال، می توانید با استفاده از یک پیشنهاد محتوای خاص در هر صفحه فرود، آن سرنخ ها را هدف قرار دهید.

در اینجا انواع پیشنهادات محتوا وجود دارد که می توانید برای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ به صفحه فرود اضافه کنید:

1. کتاب های الکترونیکی و کاغذهای سفید

اگر یک پست وبلاگی نوشته‌اید که موضوعی را معرفی می‌کند که مخاطبان شما می‌خواهند درباره آن بیاموزند، می‌توانید با توضیح بیشتر در مورد موضوع در کتاب الکترونیکی یا وایت پیپر، علاقه آنها را به آن موضوع برآورده کنید. با استفاده از یک صفحه فرود، می‌توانید این منبع را در پشت فرم ثبت اطلاعات «دروازه» قرار دهید. هنگامی که بازدیدکنندگان شما فرم را تکمیل کردند، می توانند به محتوا دسترسی داشته باشند.

2. اشتراک خبرنامه ایمیل

فرض کنید مطالب وبلاگ زیادی را در مورد موضوعی مشابه می نویسید. مطمئناً، می‌توانید کتاب الکترونیکی یا وایت پیپری تهیه کنید که جزئیات خاصی را توضیح دهد، اما همچنین می‌توانید به خوانندگان خود یک خبرنامه ایمیلی ارائه دهید که بتوانند برای آخرین مطالب در مورد آن موضوع مشترک شوند. در پست های مختلف وبلاگ، از یک فراخوان برای اقدام (CTA) برای دعوت از خوانندگان برای اشتراک در وبلاگ خود استفاده کنید. این CTA می تواند به یک صفحه فرود جداگانه پیوند دهد که در آن آنها می توانند برای لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

3. ثبت نام دوره آنلاین

چه در صنعت آموزش باشید و چه گواهینامه های مبتنی بر مهارت های مختلف را به مخاطبان خود ارائه دهید، دوره های آنلاین نیز باید صفحات فرود خاص خود را داشته باشند. با استفاده از این صفحات، می توانید از دانش آموزان جدید دعوت کنید تا در کلاسی که ارائه می دهید ثبت نام کنند. این نوع محتوا به تجربه مشتری ارزش می‌افزاید . آنها از طریق یک کانال خصوصی مانند ایمیل به شما دسترسی بیشتری خواهند داشت تا در مورد محتوای دوره صحبت کنند و در مورد پیشرفت خود بازخورد دریافت کنند.

4. ثبت رویداد

مانند دوره‌های آنلاین، رویدادها از شما می‌خواهند اطلاعاتی را درباره مخاطبان خود جمع‌آوری کنید تا بتوانند به‌روزرسانی‌های مربوط به آن مناسبت را دریافت کنند. یک رویداد، و همچنین جلسات و نکات کلیدی مختلف آن، می‌تواند صفحات فرود جداگانه خود را داشته باشد تا افراد علاقه‌مند را به شرکت‌کنندگان و رهبران رویداد تبدیل کند.

5. آزمایشی رایگان

آیا یک نسخه نمایشی رایگان از محصول خود ارائه می دهید؟ پیشنهاد آزمایشی شما می تواند از صفحه فرود خودش استفاده کند. کاربران را به صفحه‌ای بیاورید که در آن بتوانند با استفاده از نام، آدرس ایمیل، عنوان شغلی و هر اطلاعات دیگری که لازم می‌دانید برای ارائه بهترین تجربه مشتری، برای یک آزمایش رایگان نرم‌افزار شما ثبت‌نام کنند. فراموش نکنید که این سرنخ ها را دنبال کنید. آنها قبلاً به آنچه که شما بر اساس صفحه فرود شما می فروشید علاقه نشان داده اند، بنابراین مطمئن شوید که تیم فروش شما معامله را بسته است.

6. عضویت در جامعه

اگر کسب و کار شما در ایجاد جامعه بین مشتریان رونق می گیرد شاید باید یک وب سایت اختصاص داده شده برای گفتگو بین کاربران داشته باشید. شما می توانید این کار را با ایجاد یک صفحه فرود انجام دهید که به بازدیدکنندگان وب سایت اجازه می دهد ثبت نام کنند تا بخش بزرگی از کسب و کار شما شوند. ساختن آن فقط به صورت دعوت‌نامه هم ضرری ندارد در واقع، این یک راه عالی برای امتحان کردن قدرت خود در بازاریابی رابطه‌ای برای بستن این معاملات است.

7. دانلود برنامه

توسعه یک برنامه تلفن همراه برای محصول شما نه تنها تجربه مشتری شما را بهبود می بخشد بلکه به کسب و کار شما راه دیگری برای جذب سرنخ ها می دهد. یک صفحه فرود بهینه شده برای سرنخ که از کاربران دعوت می کند تا یک برنامه را دانلود کنند بسیار رایج است. در بخش تجزیه و تحلیل، می‌توانید از Google Analytics برای دریافت بینش در مورد افرادی که از صفحه فرود بازدید می‌کنند و برنامه را دانلود می‌کنند  استفاده کنید، سپس از آن داده‌ها برای موثرتر کردن صفحه فرود خود استفاده کنید.

 

صفحه فرود

مزایای صفحه فرود

مزایای ایجاد یک صفحه فرود برای هر یک از کمپین های بازاریابی یا پیشنهادات محتوای شما بی پایان است. در این بخش، به جزئیات هفت عاملی می پردازیم که این ابزار تولید سرنخ را ضروری می کند.

1. هدف صفحات فرود افزایش نرخ تبدیل است.

داشتن یک صفحه هدفمند که مستقیماً به یک پیشنهاد یا مرحله بعدی مرتبط باشد برای ارائه ارزش اولیه بسیار مهم است. این همچنین می‌تواند بازدیدکنندگان جدید سایت را تشویق کند تا اطلاعات خود را در ازای یک پاداش فوری و ملموس ارائه دهند. برای مثال، فرض کنید وارد وب‌سایت یک کسب‌وکار شده‌اید و فوراً با یک فرم پاپ‌آپ از شما استقبال می‌شود که نام و ایمیل شما را می‌پرسد. قبل از اینکه بدانید شرکت در مورد چیست، کمی آزاردهنده است، اینطور نیست؟
از طرف دیگر، تصور کنید که کتاب الکترونیکی رایگان یک کسب و کار را در رسانه های اجتماعی پیدا کرده اید که ده راه حل فوری برای مشکل شما را بیان می کند. من حاضرم شرط ببندم که احتمالاً نام و ایمیل خود را برای آن محتوای ارزشمند ارائه می دهید، درست است؟
بسیاری از شرکت ها تبلیغات، ایمیل یا ترافیک رسانه های اجتماعی خود را به صفحه اصلی خود ارسال می کنند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است. هنگامی که می دانید جریانی از ترافیک هدفمند به وب سایت شما می آید، می توانید با استفاده از یک صفحه فرود هدفمند، احتمال تبدیل آن ترافیک به سرنخ را افزایش دهید.
به عنوان مثال، آن دسته از کاربرانی که در صفحه فرود کتاب الکترونیکی رسانه های اجتماعی شما تبدیل می کنند، به وضوح به رسانه های اجتماعی علاقه مند هستند. برای تقویت بیشتر این سرنخ‌ها، می‌توانید با یک ایمیل شخصی‌سازی‌شده، محتوای بیشتری را که می‌توانید در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهید، دنبال کنید.

2. صفحات فرود می توانند بینش بیشتری در مورد مخاطبان هدف شما ارائه دهند.

با ایجاد صفحات فرود مختلف با پیشنهادات تقسیم‌بندی شده، می‌توانید موضوعاتی را که با بالاترین نرخ تبدیل می‌شوند را پیگیری کنید. این می تواند بینش ارزشمندی در مورد علایق مخاطبان به شما بدهد.
می توانید از داده هایی که از صفحات فرود جمع آوری می کنید برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی هدفمندتر و شخصی استفاده کنید. به علاوه، صفحات فرود فقط به شما نمی گویند که مخاطب شما چه محتوایی را بیشتر دوست دارد، بلکه به شما می گوید که مخاطبان شما کدام کانال را ترجیح می دهند. این می تواند تیم بازاریابی شما را قادر سازد تا استراتژی را بیشتر اصلاح کنند، محتوا را تبلیغ کنند و با مخاطبان شما در کانال هایی که قبلاً استفاده می کنند تعامل برقرار کنند.
برای مثال، فرض کنید متوجه می‌شوید که صفحات فرود مرتبط با تجارت الکترونیک عملکرد فوق‌العاده خوبی دارند و اکثر این کاربران صفحه فرود شما را از تبلیغات پولی شما در شبکه های اجتماعی پیدا می‌کنند. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا کمپین‌های آینده را عمدتاً به سمت مخاطبان اجتماعی خود هدف قرار دهید. شما همچنین می توانید مبنایی برای ترکیب محتوای تجارت الکترونیک اضافی در استراتژی بازاریابی خود به عنوان یک کل داشته باشید.

3. صفحات فرود می توانند لیست مشترکین ایمیل شما را افزایش دهند.

در ازای محتوای ارائه شده در صفحه فرود خود، معمولاً از کاربران می خواهید ایمیل و نام خود را ارائه دهند. این می تواند به شما کمک کند تا به سرعت لیست مشترکین ایمیل خود را افزایش دهید و آن لیست را برای ارائه ایمیل های شخصی سازی شده تری به اشتراک بگذارید. افرادی که فرمی را در ازای محتوا یا اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات شما پر کرده اند، به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نشان داده اند. این تضمین می کند که لیست مشترکان شما با سرنخ های بالقوه با کیفیت بالا پر شده است. در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید با ارسال یک ایمیل «متشکرم» پس از دانلود پیشنهاد صفحه فرود شما، با منابع اضافی مرتبط با محتوایی که به آن علاقه نشان داده‌اند، آنها را بیشتر پرورش دهید.

4. صفحات فرود قابل آزمایش هستند.

صفحه فرود فرصتی فوق العاده برای خلاقیت و آزمایش طرح های مختلف است تا مشخص شود کدام تصاویر و کپی بهترین عملکرد را در بین مخاطبان هدف شما دارند. علاوه بر این، آزمایش یک صفحه فرود جدید، به جای ایجاد تغییرات عمده در طراحی در کل زیرساخت وبلاگ یا وب سایت، اغلب خطر کمتری دارد.

5. صفحات فرود به شما این امکان را می دهند که معیارهای مرتبط با اهداف تجاری را اندازه گیری کنید.

اگر صفحه فرود خاصی را برای بازاریابی محصول یا خدمات جدید خود ایجاد کرده اید، سپس می توانید از آن صفحه فرود برای اندازه گیری معیارهای مرتبط با اهداف تجاری خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، فرض کنید تیم بازاریابی شما وظیفه دارد فروش ابزار ایمیل جدید شما را افزایش دهد. برای انجام این کار، تیم شما یک کمپین با صفحه فرود ایجاد می کند که یک نسخه نمایشی رایگان از ابزار شما ارائه می دهد.
می‌توانید معیارهای تبدیل را در آن صفحه فرود اندازه‌گیری کنید تا مشخص کنید کمپین شما چقدر خوب کار می‌کند، یا اینکه آیا باید تغییراتی ایجاد کنید تا ارزش واقعی محصول جدیدتان را به اشتراک بگذارید. به‌علاوه، می‌توانید اندازه‌گیری کنید که کدام سایت‌ها بیشترین تبدیل را به صفحه فرود شما دارند و منابع بیشتری را برای بازاریابی ابزار ایمیل خود در آن سایت‌ها یا برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی اختصاص دهید.

6. صفحات فرود زمینه را به پیشنهاد شما اضافه می کنند.

یکی از بزرگترین مزایای صفحه فرود، فرصت اضافه کردن زمینه به پیشنهاد بازاریابی شما است. بازاریابان انگیزه دارند که فرآیند صفحه فرود را دور بزنند و با تشویق به پر کردن فرم‌ها به روش‌های دیگر، مانند ربات چت، مستقیماً به سمت تبدیل بپرند. با این حال، این فرآیند فرصت اضافه کردن زمینه بیشتر به آنچه ارائه می‌دهید را از بین می‌برد. تصاویر و اطلاعات ضروری که فقط می‌توانند با یک صفحه فرود به اشتراک گذاشته شوند، محتوا را برای کسانی که به آن نیاز دارند قبل از تصمیم به تبدیل کردن، ارائه می‌کند.

7. صفحات فرود ارزش برند را افزایش می دهند و به ایجاد اولین تاثیر خوب کمک می کنند.

در نهایت، یک صفحه فرود شیک و با طراحی خوب می تواند بازدیدکنندگان جدید را تحت تاثیر قرار دهد و با نشان دادن محتوای ارزشمندی که شرکت شما می تواند ارائه دهد، آنها را به سرنخ تبدیل می کند. صفحه فرود فضایی است که می توانید از آن استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان خود بگویید چه چیزی ارائه می دهید و چگونه می تواند تأثیر مثبتی بر آنها بگذارد. حتی اگر بیننده بلافاصله تبدیل نکند، یک صفحه فرود به خوبی طراحی شده می تواند شناخت برند را افزایش دهد و به پرورش سرنخ ها برای فروش آینده کمک کند. توجه داشته باشید که یک صفحه فرود نباید خسته کننده باشد. برای ایجاد یک صفحه فرود جذاب، تعاملی و جالب که ارزش برند شما را بیان می کند، وقت بگذارید.

 

landing pages

بهترین روش ها برای ایجاد صفحه فرود

1. یک سازنده صفحه فرود پیدا کنید.

برای ایجاد یک صفحه فرود، باید با کاوش در سازندگان صفحه فرود شروع کنید. مگر اینکه از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید که قبلاً قالب های صفحه فرود را ارائه می دهد. به دنبال سازنده صفحه فرود بگردید که بصری و استفاده از آن ساده باشد، به این ترتیب منحنی یادگیری کوتاه تری خواهید داشت و قادر خواهید بود صفحات فرود را به سرعت تولید کنید.

2. از قالب های صفحه فرود استفاده کنید.

هنگامی که نرم افزار مناسب برای ساخت صفحه فرود خود را تعیین کردید، از برخی الگوهای صفحه فرود الهام بگیرید.

3. ارتباط با ارزش.

به‌علاوه، بسیار مهم است که هر صفحه فرودی که طراحی می‌کنید، ارزشی را که در ازای اطلاعات تماس برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهید، به‌طور مؤثر منتقل کند. و البته، شما می‌خواهید فرمی را اضافه کنید که بازدیدکنندگان در ازای پیشنهادی که در صفحه فرود شما تبلیغ می‌کنید، آن را پر کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد یک صفحه فرود به طور دقیق، نگاهی به نحوه ایجاد صفحه فرود بیاندازید: راهنمای گام به گام ساده.

چه چیزی یک صفحه فرود را موثر می کند؟

نکته اینجاست، یک صفحه فرود خوب ترافیکی را که کمپین بازاریابی شما به مخاطبان ارائه می دهد جذب می کند. این بدان معناست که صفحه فرودی که ایجاد می‌کنید باید مختص نوع ترافیکی باشد که می‌گیرد. به عنوان مثال اگر کمپین بازاریابی شما دارای یک کتاب الکترونیکی است، صفحه فرود شما باید کتاب الکترونیکی را نیز ذکر کند. اگر کتاب الکترونیکی تنها پیشنهاد محتوای ذکر شده در صفحه فرود باشد، حتی بهتر خواهد بود. این تضمین می کند که مردم در هنگام به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خود در مورد آنچه که قرار است دریافت کنند سردرگم نشوند.
از آنجا که صفحه فرود فقط افرادی را هدف قرار می دهد که (احتمالاً) به این کتاب الکترونیکی علاقه مند هستند، و از آنجایی که این کتاب الکترونیکی دارای اطلاعات انحصاری است که در مورد موضوع مورد علاقه مخاطبان شما توضیح می دهد، می توانید درصد بیشتری از بازدیدکنندگان وب سایت خود را به سرنخ تبدیل کنید.

آیا برای ایجاد اولین صفحه فرود خود آماده هستید یا صفحه فرودی را که قبلاً دارید بهبود دهید؟ در اینجا برخی از مهم‌ترین عناصری که می‌خواهید برای اطمینان از اینکه صفحه فرود کسب‌وکارتان را به اهدافش نزدیک‌تر می‌کند، پیاده‌سازی کنید، آمده است:

1. ناوبری بصری

شما ترافیک هدفمند خود را به صفحه ای آورده اید که در آن آنها می توانند اقدام مورد نظر شما را انجام دهند. حواس آنها را پرت نکن! تعداد خروج از صفحه فرود خود را محدود کنید تا بازدیدکنندگان روی پر کردن فرم شما متمرکز شوند. بخش کلیدی این امر حذف عناصر ناوبری وب سایت در صفحات فرود است. این کمک می کند تا تمرکز مجدد بر روی محتوایی که ارائه می دهید شود.

2. گزینه های اشتراک گذاری

لینک های اشتراک گذاری را به صفحه فرود خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را تشویق کنید تا محتوای شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

3. پیشنهادات محتوای ارزشمند

اول از همه، اگر پیشنهاد ارزشمندی داشته باشید، بازدیدکنندگان شما در ازای پیشنهاد شما، اطلاعات تماس خود را از دست خواهند داد. از خود بپرسید که آیا پیشنهاد شما برای مخاطبان شما قانع کننده است یا خیر و مطمئن شوید که صفحه فرود شما این ارزش را نشان می دهد. یکی از راه‌های اطمینان از ارزش افزوده صفحه فرود این است که به مخاطبان خود محتوایی را که قرار است دریافت کنند مستقیماً در صفحه نشان دهید. ببینید که چگونه این می تواند در صفحه فرود به نظر برسد.

4. فرم های مختصر

هرچه صفحه فرود و فرم شما طولانی تر باشد، اصطکاک بیشتری به فرآیند تولید سرنخ اضافه می کنید. کوتاه و ساده نگه داشتن فرم سرنخ، نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد. در اینجا یک نکته وجود دارد: تا جایی که می توانید فیلدهای تماس را در یک خط قرار دهید. کوتاه کردن ارتفاع فرم جذب سرنخ به شما کمک می‌کند تا زمینه‌های بی‌اهمیت‌تری را که ممکن است وسوسه شوید که شامل آنها شود را محدود کنید و از ترس بازدیدکنندگان صفحه فرود توسط فرمی که بیش از حد از آنها درخواست می‌کند، جلوگیری می‌کند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک نام و نام خانوادگی و به دنبال آن یک آدرس ایمیل است.

5. ارتباطات متمرکز

ممکن است وسوسه شوید که یک صفحه فرود جامع ایجاد کنید که دوره آنلاین، خبرنامه ایمیل، کتاب الکترونیکی و هر پیشنهاد محتوای دیگری را که تبلیغ می کنید ذکر کند. با این حال، این ایده آل نیست. افرادی که از صفحه فرود شما بازدید می کنند باید به دنبال یک پیشنهاد خاص باشند و این پیشنهاد باید با ارتباطی که درست قبل از کلیک روی پیوند صفحه فرود شما دیده اند مطابقت داشته باشد. آیا پستی در رسانه های اجتماعی در مورد آخرین الگوی ایمیل رایگان خود به اشتراک گذاشته اید؟ اگر چنین است، این دقیقاً همان چیزی است که صفحه فرود شما باید با آن ارتباط برقرار کند. از تیتر برای جلب توجه خواننده استفاده کنید. تصاویر قالب و چند نکته در مورد مزایای آن به بیان این نکته نیز کمک می کند.

6. ردیابی و تجزیه و تحلیل

این یک چیز است که بدانید صفحه فرود شما چند بازدید داشته است. این موضوع دیگری است که بدانید آن بازدیدکنندگان از کجا آمده اند. شما باید این اطلاعات را بدانید تا بتوانید کمپین بازاریابی خود را برای ایجاد سرنخ بیشتر بهینه کنید. اگر ایمیل مارکتینگ در مقایسه با موتورهای جستجو، تعداد کلیک‌های بیشتری را به صفحه فرود شما وارد می‌کند، پس بهتر است روی تاکتیک‌های بازاریابی ایمیلی تمرکز کنید، در حالی که صفحه فرود خود را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کنید.

7. بهبود مستمر

همانطور که می توانید بهترین روش ها را به صورت آنلاین بخوانید، صفحه فرود شما همیشه می تواند از آزمایش و بهبود بیشتری استفاده کند. مطمئن شوید که یک ابزار ایجاد صفحه فرود دارید که به شما امکان می دهد صفحات فرود مختلف را ایجاد و آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای کسب و کار شما بهترین کار را انجام می دهد.

درپایان

هفته‌ها، ماه‌ها را صرف ایجاد کمپین بازاریابی عالی و پیشنهادات محتوایی کرده‌اید که برای شخصیت‌های خریدارتان جذاب باشد. اجازه ندهید این کار سخت از بین برود به یاد داشته باشید، تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ هدف اصلی شماست. ساخت صفحات فرود با کیفیت برای هر کمپین یا پیشنهادی که ایجاد می کنید، بخش مهمی از استراتژی تولید سرنخ شما خواهد بود. از بهترین شیوه های این مقاله برای ساختن صفحات فرود عالی برای کسب و کار خود استفاده کنید و هر سرنخ را که می توانید جذب کنید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید