20نمونه وب سایت برای ایده گرفتن

20نمونه وب سایت برای ایده گرفتن
در این پست می‌خوانید:

نمونه وب سایت های ساده

اگر تا به حال فکر کرده اید که می توان یک وب سایت ساده ایجاد کرد که از نظر بصری جذاب باشد، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که پاسخ کاملاً بله است. با بررسی برخی از نمونه های وب سایت ساده، به سرعت متوجه خواهید شد که تجربه کاربری بصری، فونت قابل هضم و نام تجاری موثر برای ایجاد یک وب سایت موفق بسیار مهم است.
در این پست، برخی از زیباترین نمونه‌های وب‌سایت ساده‌ای را که در اینترنت پیدا کرده‌ایم به اشتراک می‌گذاریم تا الهام‌بخش شما باشد. وب سایت هایی از چندین صنعت با اهداف مختلف نشان می دهد که می توانید یک وب سایت ساده بسازید که توجه بازدیدکنندگان را بدون توجه به صنعتی که برای آن طراحی می کنید جلب کند.

پیشنهاد:

  • برای اینکه بتوانید تمام نمونه وب سایت ها را تماشا کنید بهتر است از فیلترشکن استفاده کنید.
  • برای دیدن سایت ها روی تیترها (نام سایت ها) کلیک کنید.

 

1. Ollivere

وقتی وارد وب سایت Ollivere می شوید، این شرکت بلافاصله شما را با ماموریت خود آشنا می کند: “طراحی عالی و مورد بیهوده دیده نمی شود.” ساده نگه داشتن صفحه اصلی به غیر از کپی با دقت، باعث می شود بازدیدکنندگان بخواهند درباره داستان برند بیشتر بیاموزند. همانطور که به پایین پیمایش می کنید، پیمایش اختلاف منظر بیشتر با طرح های بصری جذاب و مثال های متقاعد کننده، به آن داستان جان می بخشد.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

Ollivere تعهد خود را به تولید طراحی عالی، بدون حاشیه در سایت ساده و در عین حال چشم نواز خود نشان می دهد.

2. Ink 

صفحه اصلی Ink متن محور است اما به میزان کمی متن استفاده می کند. Ink به جای اینکه بازدیدکنندگان را با یک پاراگراف دلهره آور تحت تاثیر قرار دهد، متن های خود را کم نگه می دارد و بازدیدکنندگان را جذب می کند.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

Ink منوی خود را به شکل یک نقطه کوچک در گوشه بالا سمت راست. به دلیل قرارگیری هوشمندانه آن، کاربران می توانند بدون استفاده از متنی استنباط کنند که این منو است. این وب سایت ساده و در عین حال جذاب از ویژگی های پیمایش اختلاف منظر برای زنده کردن آن استفاده می کند.

3. The Shine App

وب سایت شاین اپ با یک تصویر، یک متن مختصر و تقدیر از جایزه ای که شرکت برنده شده است، باز می شود. وقتی به پایین پیمایش کنید، رنگ های امضای برند شما را ملاقات می کنند. کل سایت آرامش بخش است و به راحتی می توان پیمایش کرد، که بازتاب می یابد.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

هنگامی که در صفحه اصلی به پایین اسکرول می کنید، برنامه Shine نمایشی از ظاهر برنامه هنگام دانلود آن بر روی تلفن همراه خود ارائه می دهد.

4.Nate Smith

وب سایت نیت اسمیت منحصر به فرد است زیرا دارای انیمیشنی شبیه به تلفن همراه است. وقتی روی آن کلیک می کنید، تلفن به رایانه تبدیل می شود. این ویژگی پیمایش اختلاف منظری است که این سایت استفاده می کند و همین مسیله باعث خاص بودنش شده.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

سایت ناتی اسمیت دارای ویژگی های پراکنده اما موثر است.

5. Cocokind

Cocokind به بازدیدکنندگان همه چیزهایی را که در یک سایت تجارت الکترونیک به دنبال آن هستند ارائه می دهد: نام تجاری واضح، فراخوان های عملی قابل هضم، عکاسی زیبا از برند، و ناوبری آسان. به علاوه، ما عاشق این هستیم که این برند چگونه محصولات را هنگامی که روی منو کلیک می کنید نشان می دهد، بنابراین می توانید به راحتی از یک میانبر برای افزودن اقلام مورد علاقه طرفداران به سبد خرید خود استفاده کنید.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

Cocokind از رنگ های خنثی به خوبی استفاده می کند و در عین حال برای برجسته کردن صفحات خود از رنگ های برجسته استفاده می کند.

 

 

ایده برای وب سایت ساده

 

 

6. Motto

Motto نمونه دیگری از یک وب سایت است که از فونت های قدرتمند برای ایجاد یک سایت زیبا، از نظر بصری جذاب و ساده استفاده می کند. صفحه اصلی اطلاعات را به گونه ای قابل هضم به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، با ماموریت برند شروع می شود و سپس یک ویدیو را معرفی می کند. از آنجا، Motto دعوت می کند. بازدیدکنندگان برای مطالعه مطالعات موردی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شرکت ارائه می دهد.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

سایت Motto مدرن است و از اشکال قوی، خطوط سخت و فونت های پررنگ برای نقطه گذاری آن استفاده می کند.

7. Doubble

این گروه بازسازی داخلی ثابت می کند که اگر در زمینه ای خلاقانه هستید، ضروری است که وب سایت شما با خدمات خلاقانه شما همتراز باشد. وب سایت ساده و در عین حال منحصر به فرد Doubble داستان برند را به آرامی در حین پیمایش باز می کند و از رنگ های بد و تیره استفاده می کند که احساس می کنند. رنگ‌های خنثی برجسته و روشن.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

چه کسی گفته است که وب‌سایت ساده شما باید از رنگ‌های خنثی استفاده کند؟ Doubble ثابت می‌کند که می‌توان از سایه‌های تیره‌تر به خوبی استفاده کرد.

8. Grounded Plants

در مرحله بعد، ما Grounded Plants را داریم که مرکز عکاسی محصول را در صفحه فرود وب سایت خود قرار می دهد. همانطور که به سمت پایین حرکت می کنید، از شما دعوت می شود تا مشاوره ای را با یک متخصص گیاهان رزرو کنید که می تواند با پاسخ دادن به سوالات مربوط به خرید گیاه شما به شما کمک کند. با نمایش این ویژگی منحصربه‌فرد، سایت متمایز می‌شود. ما همچنین عاشق عکاسی زیبا از محصول و استفاده هنرمندانه از رنگ‌های برند در سراسر صفحه هستیم.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

این وب‌سایت بصری به نظر می‌رسد، زیرا صفحه اصلی محصولات را به نمایش می‌گذارد و در عین حال به وبلاگ شرکت و ابزار برنامه ریزی برای تنظیم زمانی برای چت با یک حرفه ای.

9. Los Feliz Engineering

هنگامی که بازدیدکنندگان به سایت Los Feliz Engineering می‌رسند، اطلاعاتی در مورد تعداد کلیک‌هایی که سایت دریافت کرده است، دریافت می‌کنند. سپس، متن به شیوه‌ای تایپ‌شده باز می‌شود که جزئیات کاری که شرکت انجام می‌دهد.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

این وب‌سایت ساده اما منحصربفرد و به همین دلیل متمایز است.

10. Adrián Gubrica

وقتی صحبت از وب‌سایت‌های نمونه کار به میان می‌آید، ساده اغلب بهترین است. چنین موردی برای Adrián Gubrica خلاق است، که سایت نمونه‌کارهایش در عین سادگی، شخصیت سالمی را ارائه می‌کند. تنها با یک نگاه به صفحه اصلی، بازدیدکنندگان می‌توانند متوجه شوند که گوبریکا چیست.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

Gubrica با اضافه کردن نکاتی از حروف مورب، شخصیت را در فونت خود ایجاد می کند.

11. Kobu

از آنجایی که صفحه اصلی Kobu دارای متنی عظیم و ضخیم است که نام برند را در سربرگ معرفی می کند، یادآور یک جلد مجله است. این نوستالژی به نفع سایت است و تصاویر نیمه دانه آن احساس زمان گذشته را تقویت می کند. اثر کلی این است که که سایت مانند یک قدم رویایی به یک زمان یا بعد متفاوت است، که با تبلیغ برند برای اقامت در هتل موثر است. تفاوت های آنها بدون زحمت یکدیگر را تکمیل می کنند.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

عکاسی فوق العاده با بقیه برندها هماهنگ است، به علاوه ما ترکیب فونت های مورد استفاده در سایت را دوست داریم. تفاوت های آنها بدون زحمت یکدیگر را تکمیل می کنند.

12. Luxitalia

وب سایت لوکسیتالیا نسبت به برخی دیگر که لیست وب سایت های ساده مورد علاقه ما را تشکیل می دهند، تصویر محورتر است. علیرغم تصویر مقدماتی قوی، لوکسیتالیا با منوی قابل هضم و صفحه اصلی پراکنده خود، پیمایش را آسان می کند.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

لوکسیتالیا مکان نما خود را سفارشی کرده است. این عنصر می تواند به شما کمک کند تا داستان برند خود را بگویید یا تجربه به یاد ماندنی تری برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید.

13. Plastic Design

در مورد نام تجاری منسجم صحبت کنید! وب سایت پلاستیک یک داستان کاملاً واضح را روایت می کند: اگر به دنبال برندی هستید که مفهومی را به واقعیت دیجیتال تبدیل کند، این شرکت است که باید استخدام شود.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

گاهی اوقات، بهتر است آن را در مورد فونت‌ها ساده نگه دارید. پلاستیک از نوع خاصی استفاده نمی‌کند، اما چون سیاه است، از آن استفاده می‌کند. در مقابل پس زمینه بژ تضاد دارد و خودنمایی می کند.

14. Postevand

این برند با نگه داشتن تصویر در جلو و مرکز، توجه بازدیدکنندگان را به عکاسی از برند چشم نواز خود جلب می کند. ما همچنین فونت خوانا این برند و استفاده از یک وب سایت به سبک شبکه ای را دوست داریم.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

ویژگی‌های پیمایش Parallax باعث می‌شود این سایت زنده شود و عکاسی و کپی ساده را زنده کند.

15. Build in Amsterdam

ساخت در آمستردام امتیازهایی را برای تقسیم مؤثر صفحه با عناصر فعال (تصاویر متحرک) و ثابت به دست می‌آورد. پس‌زمینه مینیمالیست و متن نیز همینطور است که انرژی تصاویر متحرک سمت چپ صفحه اصلی را متعادل می‌کند.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

وب سایت شما می تواند ساده باشد و از یک منوی سرگرم کننده و استفاده کند. ساخت در آمستردام این را ثابت می کند.

16. Kyle Johnson

سایت نمونه کار عکاسی کایل جانسون را بررسی کنید، و به سرعت متوجه خواهید شد که چرا در لیست نمونه های ساده وب سایت قرار گرفته است. از آنجا که سایت های نمونه کار فرصتی را به عکاسان ارائه می دهند تا کارهای گذشته خود را به نمایش بگذارند، این سایت دارای تصویر سنگین است و متن را کم نگه می دارد.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

این سایت به خوبی از فضای سفید استفاده می کند، اگرچه تصاویر زیادی نمایش داده می شوند، اما به دلیل فاصله گذاری صحیح، قابل کنترل و روان هستند.

17. Golde

سایت تجارت الکترونیک Golde نشان می‌دهد که چگونه وب‌سایت‌های ساده می‌توانند داستان برند را بیان کنند. صفحه اصلی بازدیدکنندگان را با یک پیشنهاد زمانی محدود آشنا می‌کند و از فونت امضای برند استفاده می‌کند. وقتی به پایین اسکرول می‌کنید، با محصولات و دستور العمل‌های دیگری آشنا می‌شوید.  سایت دارای مقدار زیادی رنگ سبز است، که برای یک شرکت سوپر فود احساس می‌شود، و اشکال نرم و انتزاعی را به نمایش می‌گذارد که هم آرامش‌بخش و هم از نظر بصری جذاب هستند.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

Golde دقیقاً نشان می‌دهد که فونت چقدر مهم است فونت این برند از نظر زیبایی شناختی است.

18. Ohm Studio

بلافاصله به محض ورود شما به سایت، استودیو Ohm توضیح می دهد که شرکت چه می کند. هنگامی که اسکرول می کنید، با یکی از محصولات این برند با عکاسی محصول متقاعد کننده آشنا می شوید. صفحه دارای کمتر از 30 کلمه است، زیرا متن کمی از یک موضوع تکراری است.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

وب‌سایت Ohm Studio با نام تجاری و مد روز است و در عین حال مینیمالیست باقی می‌ماند. کپی‌برداری ساده سایت و تأکید بر عکاسی به محصولات اجازه می‌دهد تا بدرخشند.

19. Uncle Bobbie’s

این قهوه و کتابفروشی مستقر در فیلادلفیا، یک وب‌سایت بصری جذاب و در عین حال ساده ارائه می‌کند که توجه بازدیدکنندگان را بدون زحمت به خود جلب می‌کند. هنگامی که به سایت می‌رسید، تمرکز شما به عکس سیاه و سفیدی که موقعیت فروشگاه را نشان می‌دهد جلب می‌شود. منوی همپوشانی نیز دارد. شناور می شود و آدرس، ساعات کار، و شماره تلفن را نشان می دهد.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

این سایت بر عملکرد تمرکز دارد و ثابت می کند که می توانید یک تجربه دیجیتالی زیبا و در عین حال ساده ارائه دهید.

20. Pink Moon

وب سایت تجارت الکترونیک Pink Moon ساده و در عین حال موثر است. تمرکز خود را بر روی تمرکز اصلی سایت حفظ می کند: محصولات شرکت، منو به صورت مرکزی نمایش داده می شود و به راحتی می توان آن را پیمایش کرد و همانطور که در سایت به سمت پایین حرکت می کنید، اطلاعات مرتبط را با آهنگی بصری معرفی می کند. نقطه قوت این سایت صراحت آن است.

آنچه سایتشان را جذاب کرده:

برخلاف بسیاری از نمونه‌های ساده وب‌سایت، ماه صورتی از رنگ‌هایی استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد بدرخشد.

 

درپایان

از این نمونه های ساده وب سایت برای الهام بخشیدن به سایت خود استفاده کنید.
اکنون که چند نمونه وب‌سایت ساده و استثنایی را بررسی کرده‌اید، می‌توانید شروع به ساختن یک وب‌سایت کنید که مناسب برند شما باشد و داستان منحصربه‌فرد شرکت شما را بیان کند.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید