راه های اثبات شده برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری

راه های اثبات شده برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری
در این پست می‌خوانید:

تصور کنید کسب‌وکارهای کمی هستند که در طول زمان رشد می‌کنند، در حالی که دیگران نوسانات بزرگی دارند و در نهایت سقوط می‌کنند. تفاوت در چیست؟ قطبیت در نحوه تمرکز آنها بر ایجاد روابط با مشتری در مقیاس بعدی نهفته است. روابط قوی با مشتری بسیار شبیه هر رابطه ای است. شما باید زمان خود را برای ساختن و پرورش آنها در یک دوره اختصاص دهید. 79 درصد از مشتریان می گویند که می خواهند برندها قبل از خرید هر چیزی نشان دهند که آنها را درک می کنند و به آنها اهمیت می دهند. کسب و کارهایی که اهمیت ایجاد روابط با مشتری را درک می کنند، یک ارتباط عاطفی با آنها ایجاد می کنند و برای مدت طولانی با آنها حفظ می کنند.

اصول روابط خوب با مشتری چیست؟

یک رابطه خوب با مشتری زمانی است که مشتریان هر بار که با کسب‌وکار تعامل می‌کنند، تجربه مشتری ثابتی داشته باشند و تأثیر خوبی برای آنها به جا بگذارد. توجه و درک متقابل بین مشتریان و کسب و کار وجود دارد بنابراین برای مدت طولانی گسترش می یابد. اقدامات برای ایجاد روابط قوی با مشتری شامل ارائه پشتیبانی در زمان واقعی و همچنین ارائه راه حل های فعالانه ای است که در جهت موفقیت مشتری هستند. هدف روابط مشتری ایجاد یک رابطه سودمند متقابل با مشتری است که فراتر از خرید اولیه است.

برای ایجاد روابط خوب با مشتری باید:

• بسته به سناریو، رویکرد خود را با سلام های گرم سفارشی کنید.
• به مشتریان خود این احساس را بدهید که متوجه می شوید چه می خواهند.
• بدانید که برخی از مشتریان بیشتر به روش های ایجاد روابط با مشتری نسبت به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند.
• مشتریان خود را در مورد چیزهایی که علاقه مند به انجام تجارت با شما هستند مطلع کنید.
• کسب و کار شما به ابزارهای پشتیبانی با کیفیتی که در اختیار دارد برای ارائه تجربیات عالی نیاز دارد که به نوبه خود می تواند به ایجاد روابط خوب با مشتری کمک کند.

اهمیت ایجاد ارتباط با مشتری چیست؟

ایجاد روابط با مشتری با در نظر گرفتن مجموعه‌ای از موارد مثبت از جمله سرنخ‌های بیشتر و نرخ حفظ مشتری بالاتر اهمیت زیادی دارد. برای ساده کردن آن، در اینجا سه مزیت اصلی ایجاد روابط عالی با مشتری آورده شده است.

افزایش ارزش طول عمر مشتری (CLV)

هر چه مشتری مدت بیشتری با کسب و کار شما حفظ کند، ارزش ارائه شده در طول زندگی مشترک آنها بیشتر خواهد بود. CLV بالا به این معنی است که هر مشتری درآمد بیشتری برای شرکت شما به همراه خواهد داشت. وقتی صحبت از موفقیت مشتری به میان می آید، باید از هیچ تلاشی در ایجاد روابط قوی با مشتری دریغ نکنید.

کاهش ریزش مشتری

61 درصد از مشتریان اگر تجربه مشتری ضعیفی داشته باشند، خرید از شرکتی را متوقف می کنند. وقتی تکنیک‌های مناسبی را برای ایجاد روابط با مشتری به کار می‌گیرید، تجربیات عالی ارائه می‌کنید که مشتریانتان را به شما بازمی‌گرداند و احتمال ریزش مشتری را کاهش می‌دهد. با ارائه خدمات مورد انتظار، آنها را از تغییر به مارک های دیگر باز می دارید.

بهبود وفاداری مشتری

جذب مشتری جدید می تواند پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی هزینه داشته باشد. نحوه حفظ روابط خوب با مشتری، وفاداری مشتری شما را تعیین می کند. با برآورده کردن تقاضای مشتریان برای سطوح بالای خدمات مشتری، می توانید سطح رضایت آنها را افزایش دهید. وقتی مشتریان خوشحال هستند، برند شما را با تبلیغات شفاهی مثبت توصیه می کنند.

10 راه برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری

ایجاد روابط قابل اعتماد با مشتری، تمام تعاملات در طول سفر مشتری و سایر عواملی را که می تواند بر رابطه با مشتری تأثیر بگذارد، در نظر می گیرد. کسب‌وکارها باید در عین برنامه‌ریزی تکنیک‌های ایجاد روابط با مشتری، روی یک رویکرد جامع برای موفقیت مشتری تمرکز کنند. برای انجام همین کار، در اینجا 10 عامل کلیدی که هر کسب و کاری باید برای استراتژی های ارتباط با مشتری خود در نظر بگیرد، آورده شده است.

 

1. از هیچ تلاشی برای فراتر رفتن از انتظارات خدمات مشتری دریغ نکنید

ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری یک حرکت هوشمندانه از دیدگاه بازاریابی است. همچنین به شما کمک می کند تا نیازهای مشتری خود را پیش بینی کنید، اقدامات تعدیل مداوم را برای بهبود کسب و کار خود و فراتر از انتظارات آنها انجام دهید. مطالعه ها نشان داده که مصرف کنندگان به طور کلی با خدمات فعال مثبت هستند. پشتیبانی زمان واقعی یکی از ویژگی های کلیدی ارائه یک تجربه عالی برای مشتری است. این یک فرمول برد- برد (win-win) برای کسب و کارها است که از انتظارات خدمات مشتری فراتر می روند و تصور خوبی ایجاد می کنند.

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای فراتر از انتظارات مشتری آورده شده است:

ارائه پشتیبانی بلادرنگ: می توانید با چت زنده به مشتریان خود فروش و کمک پشتیبانی را در زمان واقعی ارائه دهید. شما می توانید بینش و درک از سفر مشتری بدست آورید و پشتیبانی فعالانه ای را برای بهبود تجربه مشتری ارائه دهید.
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید: به تیم پشتیبانی خود اجازه دهید با مشتریان شما ارتباط برقرار کند و نیازها و بازخورد آنها را درک کند. آنها را توانمند کنید تا نیازهای خود را برآورده کنند و یک تجربه عالی ارائه دهند.
به مشتریان خود احساس خاص بودن بدهید: یک مایل بیشتر برای ارائه دیدار و فراتر از انتظارات مشتری خود بروید. ارسال تشکر
به مشتریان خود یادداشت می کنید تاثیر مثبتی بر شهرت برند شما و افزایش وفاداری مشتری خواهد داشت.
ریتز کارلتون فلوریدا نمونه ای عالی از ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی از خدمات مشتری است. یکی از خانواده‌ها، زرافه اسباب‌بازی محبوب پسرشان را در طول تعطیلاتشان در هتل رها کرد و تنها کاری که پدرش (کریس هرن) می‌توانست انجام دهد این بود که به ریتز ایمیل زد و وضعیت را توضیح داد.
افراد هتل نه تنها با فرستادن اسباب‌بازی محبوب به خانه، بلکه با ایجاد یک کتابچه عکس که نشان‌دهنده تمام کارهایی که Joshi در طول اقامت اضافی‌اش انجام داده بود، پاسخ دادند. وقتی هتلی این کار را برای فرزند شما انجام می داد، آیا شما در جای دیگری اقامت می کردید؟

2. روابط با مشتری را شخصی سازی کنید

راضی نگه داشتن مشتریان برای همه مشاغل مهم است. ارتباط با مشتریان خود در سطح شخصی، کلید ایجاد یک رابطه طولانی و قابل اعتماد با کسب و کار شما است. 79 درصد از سازمان هایی که از اهداف درآمدی فراتر رفته اند، دارای یک استراتژی شخصی سازی مستند هستند. شخصی‌سازی وفاداری را افزایش می‌دهد، تبدیل‌های بیشتری را به همراه دارد و در نهایت درآمد را افزایش می‌دهد. قابل درک است که مسیر شخصی سازی برای برخی شرکت ها چالش برانگیز است و در نتیجه، بازاریابان به جای ایجاد یک تجربه واقعی شخصی، استراتژی های تقسیم بندی را ایجاد کرده اند.

برای ایجاد روابط قوی با مشتری و دستیابی به موفقیت برند، مراحل زیر را در نظر بگیرید:

  • لحن خود را با شخصیت مشتری خود مطابقت دهید:
    برخی از مشتریان گفتگوهای کوتاه را ترجیح می دهند و برخی گفتگوهای طولانی را. شما می توانید در مورد شخصیت مشتری خود بیاموزید. این به شما کمک می کند که بدانید چگونه با آنها صحبت کنید و روابط شخصی خود را شخصی سازی کنید.

 

  • از ابزارهای پیشرفته تعامل با مشتری استفاده کنید:
    با ابزارهای کمکی مانند مرور مشترک و چت ویدیویی می‌توانید با مشتریان خود در زمان واقعی همکاری کنید و مشکلات را سریع‌تر شناسایی کنید. شما می توانید راه حل های شخصی سازی شده موثر را در اولین تماس ارائه دهید. با ارتباط مستقیم، می توانید روابط دوستانه تری با مشتری ایجاد کنید.

 

  • ترجیحات مشتری خود را بشناسید:
    به مشتریان خود گوش دهید تا نیازهای آنها را شناسایی کنید. سعی کنید کانال های تماس ترجیحی آنها و نحوه برخورد با آنها را بیاموزید. به مشتریان خود این امکان را بدهید که انتخاب کنند و در عین حال آنها را قادر می‌سازید تا زمانی که می‌خواهند انصراف دهند. دانستن ترجیحات مشتریان، تجربه را شخصی می کند و اعتماد آنها را به برند شما افزایش می دهد.
3. روانشناسی مشتری را درک کنید

ماهیت روانشناسی خدمات مشتری به رضایت مشتری مربوط می شود. زمانی که نیازهای مشتری خود را به طور کامل درک می کنید، زمانی است که بتوانید میزان رضایت مشتری را افزایش دهید. مشتریان انتظار دارند که به آنها ارزش داده شود، به آنها گوش داده شود، به مشکلشان اهمیت دهند و می خواهند اطمینان داشته باشند که در آینده همان چیزی تکرار نخواهد شد.

روانشناسی مشتری را می توان بر اساس رفتار و احساسات آنها تحلیل و درک کرد که به شما در ارائه خدمات بهتر به آنها کمک می کند.

مزایای اصلی برند شما با درک روانشناسی مشتریان عبارتند از:
وفاداری مشتری: وقتی مشتریان از خدمات شما راضی باشند، مشتریان وفادار شما می شوند و با برند شما مرتبط می شوند.
حمایت از برند: وقتی ترجیحات، علایق مشتری خود را بدانید، می توانید مکالمات خود را شخصی سازی کنید و یک رابطه قوی با مشتری ایجاد کنید. بعداً، داستان های موفقیت آنها را به اشتراک بگذارید و از برند خود حمایت کنید.
وقتی مشتری با شکایت یا مشکلی به سراغ شما می آید، انتظارش این است که شنیده شود و مشکل در اسرع وقت برطرف شود. آنها انتظار دارند گوش دقیقی داشته باشد که مشکل آنها را تصدیق کند و راه حل مناسب ارائه دهد.

4. تجربه مشتری را در اولویت قرار دهید

تجربه مشتری بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های حفظ روابط با مشتری است. برندهایی با تجربه مشتری برتر 5.7 برابر بیشتر از رقبایی که در تجربه مشتری عقب هستند درآمد کسب می کنند.
سه مزیت ارزشمند ایجاد روابط با مشتری که هر کسب و کاری می تواند شاهد آن باشد، وفاداری مشتری، حفظ و ارجاع است. آنها تأثیر مستقیمی بر درآمد کسب و کار شما دارند. هنگامی که مشتریان وفادار می شوند، ارزش طول عمر آنها افزایش می یابد و این شانس وجود دارد که شما را به مشتریان جدید توصیه کنند.
مشتریان خوشحال و راضی وفادار می مانند. سفر مشتری را درک کنید و سعی کنید تجربه مشتری ثابتی را در کل چرخه عمر ارائه دهید. هر چه مشتریان شما راضی تر باشند، کسب و کار شما را حفظ خواهند کرد.

 

 

مشتری مداری

5. برای مشتریان ارزش ایجاد کنید

چگونه یک مشتری را برای یک عمر جذب می کنید؟
به عنوان یک برند، باید بر ایجاد ارزش برای مشتریان خود تمرکز کنید و شما می توانید این کار را انجام دهید.
درک نیازهای مشتری: به آنچه مشتریان می گویند، اقدامات و واکنش های آنها گوش دهید تا بفهمید چه چیزی برای آنها مهم است و به دنبال فرصت هایی باشید که می توانید به آنها کمک کنید.

ایجاد جوامع :

جوامع می توانند تأثیر ملموسی بر شاخص های کلیدی عملکرد کسب و کار داشته باشند. کسب و کارها افزایش قابل توجهی در بهره وری عملیاتی، تولید درآمد و رضایت مشتری به دست می آورند. از این رو، جوامع مشتری را می توان به عنوان یکی از تکنیک های اولیه برای ایجاد روابط با مشتری شناسایی کرد.

ارزش پیشنهادی خود را درک کنید:

باید بدانید که محصولات یا خدمات شما چه ارزشی برای مشتریان شما ایجاد می کند. هزینه استفاده از آنها چقدر خواهد بود؟
روی مشتریان ارزشمند خود سرمایه گذاری کنید، رشد کسب و کار خود را به سمت محصولات و راه حل های جدید اختصاص دهید که به بهترین مشتریان شما خدمت می کنند. مشتریان مایه حیات کسب و کار شما هستند. آنها منبع سود جاری و پایه رشد آینده هستند.

آموزش دادن به مشتریان:

کسب و کارها از ترفندهای بازاریابی مختلف برای جذب مشتریان استفاده می کنند. مشتریان بیشتر به آن برندهایی اعتماد می کنند که تلاش می کنند دانش خود را در مورد محصولات یا خدمات خود افزایش دهند. تحقیقات بیان می کند که آموزش مشتریان اعتماد آنها را به یک سازمان تقویت می کند و می تواند به عنوان یک متمایز کننده خدمات مهم برای برندها عمل کند.

6. آداب خدمات رسانی به مشتریان را القا کنید

62 درصد از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان اظهار داشتند که پس از تجربه خدمات مشتریان ضعیف، تجارت با یک برند را متوقف کرده‌اند. این امر ادغام آداب خدمات مشتری را در هر جنبه ای از کسب و کار شما ضروری می کند زیرا ارائه خدمات برتر بهترین راه برای تقویت روابط با مشتری است.

برخی از آداب خدمات مشتری کلیدی که می توانید رعایت کنید عبارتند از:

از کلمات و عبارات مثبت استفاده کنید
مشتریان معمولاً زمانی که احساس می کنند نمایندگان آموزش ندیده یا بی ادب هستند، برند خود را تغییر می دهند. 70 درصد از سفر مشتری به این بستگی دارد که چگونه مشتری احساس می کند با او رفتار می شود. استفاده از عبارات و کلمات مناسب برای تعامل با مشتریان یکی از جنبه های مهم خدمات مشتری است. کلمات شما اولین برداشت را ایجاد می کنند که راه طولانی را طی می کند.
عبارات مثبتی مانند: با عرض پوزش، متاسفم باید استفاده شود
عبارات منفی مانند: نمی دانم، مشکلی وجود ندارد باید اجتناب شود.

گوش دادن فعال را تمرین کنید

همیشه به آنچه مشتریان خود می گویند گوش دهید. از هر فرصتی بهترین استفاده را ببرید تا مشتریانتان احساس راحتی، ارزشمندی و قدردانی کنند. به طور کامل گوش دهید، بدون اینکه حرف مشتریانتان را قطع کنید و به شناسایی دقیق مشکل کمک کنید.
گوش دادن فعالانه به شما کمک می کند تا بفهمید مشتریان شما دقیقا چه می خواهند، نظرات و بازخوردهای آنها چیست تا بتوانید انتظارات مشتری را برآورده کنید و از آنها فراتر بروید.

سپاسگزاری کنید

دو کلمه صرف “متشکرم” می تواند معجزه کند در مورد خدمات مشتری. هنگامی که از کلماتی مانند “متشکرم” و “لطفا” با مهربانی استفاده می کنید، احساس قدردانی را در خود ایجاد می کنید و پیوند بین کسب و کار و مشتریان قوی می شود.

همدلی نشان دهید

برخورد با مشتریان، به ویژه زمانی که آنها شکایتی دارند یا با هر مشکلی روبرو هستند، با استفاده از اظهارات همدلانه، صبور بودن و توجه کردن، بسیار سریعتر و آسانتر قابل حل است.
استفاده از جملاتی مانند «می‌دانم که چقدر پیچیده است…» یا «خیلی متاسفم که می‌شنوم…» می‌تواند با ابراز همدلی واقعی به ایجاد یک رابطه کمک کند.

7. رویکرد ارتباطی چند کانالی را ارائه دهید

آیا مشتریان شما می دانند که می توانند با آنچه نیاز دارند به شما دسترسی پیدا کنند؟ آیا آنها می دانند چگونه؟ روابط قوی با مشتری نیاز به ارتباط فعال دارد. این بدان معناست که مشتریان شما باید راحت باشند. همچنین باید روی استفاده از نرم افزار برای مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز کنید تا احتمال تجربه ضعیف به طور کامل از بین برود.
به مشتریان خود اطلاع دهید که آیا از طریق ایمیل، چت زنده، کانال‌های اجتماعی، پیام‌های متنی یا سایر اشکال ارتباط با شما بهترین ارتباط را برقرار می‌کنند یا خیر. همچنین باید بدانید که چگونه آنها ترجیح می دهند با آنها تماس گرفته شود و به طور فعال در دسترس باشید تا تجربه ای ثابت در همه کانال ها ارائه دهید.

هدف مخاطبان خود را درک کنید:
باید شروع کنید به بررسی اینکه مشتریان شما از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند و چگونه ترجیح می دهند با برندها تعامل داشته باشند.
کانال‌های ارتباطی مناسب را انتخاب کنید:
هر کدام از کانال‌ها را انتخاب کنید، هدف کلی باید ایجاد تبدیل و همچنین همکاری با کانال‌های دیگر باشد تا تجربه‌ای منسجم و یکپارچه به مشتریان ارائه دهد.
بر تعامل با برند تمرکز کنید:
برای اینکه برند خود را بفروشید و طول عمر واقعی ایجاد کنید، به تعامل آنها با شما نیاز دارید. شما باید در تمام کانال‌هایی که مشتریان با شما ارتباط برقرار می‌کنند، روی تعامل مکالمه تمرکز کنید.
رویکرد خود را برای کانال ها تنظیم کنید:
یک استراتژی چند کاناله واقعاً موفق به محتوایی نیاز دارد که به طور خاص متناسب با هر کانال طراحی شده باشد. مطمئن شوید که محتوا متفاوت است، اما پیام منسجم است.
کسب و کار شما به ابزارهای مناسب پشتیبانی مشتری برای اتخاذ رویکرد چند کانالی به معنای واقعی نیاز دارد. نسخه آزمایشی رایگان نرم افزار خدمات مشتری را شروع کنید و گامی در جهت ارائه پشتیبانی همه کانال بردارید.

8. از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده کنید

CRM یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که برای بهینه سازی درآمد، سود و رضایت مشتری طراحی شده است. هرچه بیشتر مشتریان خود را درک کنید، هدف گذاری بالقوه های جدید و افزایش فروش آسان تر است.

مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند عمل کند که به ثبت علاقه و ناپسندی از محصول مشتری شما، الگوهای هزینه و موقعیت، سن و جنسیت آنها کمک می کند. نرم افزار CRM شما را قادر می سازد تا مشخصات دقیقی از سلیقه، نیازها و عادات خرید آنها ایجاد کنید.
یک سیستم CRM می‌تواند با کمک به شما در متمرکز کردن، بهینه‌سازی و ساده‌سازی ارتباطات خود با مشتریان و بهبود بخش‌های زیر برای کسب‌وکار شما مفید باشد:
• در مورد مشتریان خود اطلاعاتی به دست آورید
• پایگاه مشتریان را به روشی بهتر تقسیم بندی کنید
• نیازها و علایق آنها را پیش بینی کنید
• افزایش نرخ حفظ مشتری
• ارتباط سریعتر با مشتریان

9. از مشتریان وفادار قدردانی کنید

چگونه روابط خوب با مشتری را حفظ کنیم؟
یک راه خوب قدردانی از مشتریان وفادارتان است.
مشتریان وفادار مانند دارایی های کسب و کار شما هستند. آنها با تبلیغات شفاهی خوب به عنوان حامیان برند، تصویر برند شما را بهبود می بخشند. به گفته موتیستا، مشتریانی که ارتباط عاطفی با یک برند دارند 306 درصد ارزش طول عمر بالاتری دارند، مدت طولانی تری با برند می مانند و با نرخ بسیار بالاتری توصیه می کنند.
کسب‌وکارها باید با ایجاد ایده‌های لذت مصرف‌کننده و نشان دادن قدردانی از مشتریان وفادار از طریق راه‌های زیر، راه بیشتری را طی کنند:
تشویق ارائه تخفیف، محصولات رایگان، فرصت های خرید ویژه، ارائه کاهش قیمت به مشتریان وفادار نشان می دهد که شما برای آنها ارزش قائل هستید.
خدمات ممتاز:
می‌توانید خدمات ممتازی را به مشتریان وفادار خود ارائه دهید، مانند مرور مشترک،پشتیبانی ربات چت.
دسترسی زودهنگام برنامه دسترسی زودهنگام پاداشی به مشتریان وفادار است تا چیزی منحصر به فرد به آنها بدهد.

10. بازخورد مشتری را به دست آورید و بر اساس آن عمل کنید

دریافت بازخورد مشتری یکی از تکنیک های ایجاد ارتباط با مشتری است.
برای اینکه بتوانید به مشتریان خود به خوبی خدمات رسانی کنید، به نظرات و نظرات آنها در مورد کاری که انجام می دهید و نیاز به بهبود نیاز دارید نیاز دارید. مشتری شما بهترین منبع اطلاعاتی است که می تواند تصویری واقعی از محصول یا عملکرد شما ارائه دهد.

نکاتی که می‌توانید برای جمع‌آوری بازخورد مشتری و عمل به آن دنبال کنید:
• یک حلقه بازخورد منظم ایجاد کنید که در آن از مشتریان بخواهید به شما اطلاع دهند که چه چیزی کار می کند. این به آنها نشان می دهد که شما آنجا هستید تا نیازهای آنها را بفهمید و خدمت کنید، نه فقط برای ایجاد پایگاه مشتری خود.
• می‌توانید در زمان مناسب، مانند پس از پایان مکالمه خدمات، پس از حل شدن یک بلیط پشتیبانی یا نسخه نمایشی محصول، بازخورد بپرسید تا واقعی‌ترین بازخورد را دریافت کنید.
• شما باید به طور موثر بازخورد مشتری را دریافت کنید. علاوه بر این، بازخوردها را با بخش‌های مربوطه دسته‌بندی و بحث کنید و پیشنهادات آنها را اجرا کنید. آنها احساس ارزشمندی می کنند و به آنها نشان می دهند که به آنها گوش می دهید.
• بازخورد مشتریان نه تنها باعث بهبود دامنه کسب و کار می شود، بلکه روابط مشتری را در طول زمان تقویت می کند.

درپایان

ایجاد روابط با مشتری یک هدف تجاری حیاتی در سراسر جهان است. اگر می خواهید تعامل با برند را بهبود ببخشید، دلایلی را به مشتریان خود ارائه دهید تا از نظر احساسی با شما ارتباط برقرار کنند. عملا شما باید فراتر از CRM بروید و تکنیک هایی را برای ایجاد و حفظ روابط خوب با مشتری اتخاذ کنید و زمانی که ابزار و استراتژی های مناسبی برای ارتباط با مشتری داشته باشید، به استحکام روابط شما با مشتریان کمک می کند و پایه ای قوی ایجاد می کند که به شما کمک می کند کسب و کار خود را به سطوح جدیدی ارتقا دهید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید