ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کار

ضرورت داشتن وب سایت برای کسب و کار
در این پست می‌خوانید:

اهمیت کسب و کار

باتوجه به این که عصر تکنولوژی و اینترنت است شما به راحتی می توانید محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید.
برای برندسازی، فروش بیشتر، جلب اعتماد مشتری، خرید آسان تر بهتر است برای کسب و کارتان به فکر وب سایت باشید.
هرچه وب سایت شما کیفیت بهتری داشته باشد همان مقدار فروش شما بهتر خواهد بود. وب سایت شما برای تجارت شما دارای اهمیت ویژه ای است. افراد در این زمان به دنبال خرید راحت تر و سریع تر هستند. شما می توانید کنار کسب وکار سنتی خود وب سایت هم داشته باشید یا می توانید فقط کسب و کارتان را به صورت آنلاین اداره کنید. نکته مثبت سایت 24 ساعته در دسترس بودن آن است، همچنین می توانید محصولات را به شهرها و کشورهای دیگر ارسال ، مشتریان و مخاطبان بیشتر جذب و در نتیجه فروش بیشتر داشته باشید. اما توجه داشته باشید که داشتن وب سایت خوب هم از نظر کیفیت و سرعت بسیار مهم است. بنابراین اگر وب سایتی که طراحی کرده اید دارای سئو موفقی بوده باشد و توانسته باشد در رتبه و جایگاه مناسبی در صفحات نخست گوگل قرار بگیرد بدون شک می تواند این دسته از افراد را جذب نماید و باعث شود که ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند و حتی ممکن است برخی از آن ها را به مشتریان دائمی و وفادار وب سایت شما نیز تبدیل کند. که این موضوع نقش بسیار مهمی می تواند در ارتقاء پیدا کردن رتبه سایت در گوگل داشته باشد. یک وب سایت کمک می کند تا زمین بازی در برابر رقبای بزرگ تر یکسان شود و اعتبار شما  بالاتربرود.

از ویژگی های وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  داشتن دسترسی دائم به وب سایت

یکی از بهترین ویژگی های وب سایت داشتن دسترسی همیشگی است. مشتریان شما هر زمانی که بخواهند حتی در ترافیک یا سفر و یا بسته بودن فروشگاه در روزهای تعطیل می توانند وارد وب سایت شما شوند، محصولات شما را بررسی و خریداری کنند. از طریق سایت می توانید با کاربرانتان در ارتباط باشید. هر زمانی که بخواهید می توانید آن ها را به دیدن سایت و محصولاتتان دعوت کنید. از طریق ارسال ایمیل به آن ها می توانید پیشنهاد های ویژه ارائه دهید و فروشتان را بیشتر کنید.

 

  • به صرفه بودن سایت

به لطف سیستم های مدیریت، محتوای رایگانی که وجود دارد می توانید با کمترین هزینه خودتان دست به کار شوید و سایت مدنظرتان را راه اندازی کنید. فقط باید مبلغ ناچیزی بابت ثبت دامنه و گرفتن هاست بپردازید سایر موارد را می توانید رایگان انجام دهید. پس نگران هزینه سایت نباشید و خیلی راحت تر و ارزان تر می توانید به کسب و کار آنلاین خود برسید.

  •  قابل مقایسه بودن

شما با داشتن سایت این قابلیت را به مشتریان خود می دهید که بتوانند محصولات شما را ببینند و با دیگر محصولات موجود در بازار از هر لحاظی مقایسه کنند و سپس تصمیم به خرید بگیرند.

  • جلب اعتماد مشتری

وب سایت یک فروش رسمی و مورد اعتماد است که مشتریان با خیال راحت تری از وب سایت خرید می کنند. پس اگر در شبکه های اجتماعی صفحه ای برای فروش دارید بهتر است هرچه زودتر اقدام به داشتن وب سایت کنید. همچنین می توانید توضیحات کافی درباره نوع فعالیت، محصولات و خدمات و شیوه ارائه آن ها در وب سایت خود قرار دهید تا از این طریق موجب افزایش اعتبار خود نزد مخاطبان شوید.

  • خرید راحت تر برای مشتریان

مشتریان می توانند به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه برای خرید محصول اقدام کنند و در این صورت دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری نیست. البته بعضی افراد به خرید حضوری علاقه بیشتر دارند که می توانند از طریق وب سایت محصول مورد نظر را بررسی و از موجود بودن محصول مطلع و سپس به صورت حضوری مراجعه و خرید کنند.

  • نامحدود بودن از لحاظ جغرافیایی

وب سایت این امکانات را به شما می دهد که از هر نقطه جغرافیایی چه شهرها و چه کشورهای دیگر محصول شما را ببینند و از شما خرید کنند که این امر سبب فروش بیشتر و داشتن مشتری های بیشتر می شود.

  • برندسازی

شما می توانید ز طریق سایت تان برندسازی خود را انجام دهید. هر چیزی که در سایت شما منتشر می شود و یا هر خدمت و یا محصولی که ارائه می دهید موجب ارتقاء برندتان  می شود. زمانی که در اینترنت حضور داشته باشید و توسط مخاطبانتان دیده شوید، به توسعه نام تجاری خود و یا برندسازی سازمانتان کمک کرده اید.

  • داستان برندتان

مشتریان شما دوست دارند داستان برندتان را بدانند پس سایت یکی از بهترین راه را برای شنیده شدن و دیده شدن داستان برندتان است. وب سایت مناسب ترین و مفیدترین بستر برای شناخته شدن این هویت است و باید بدانید که محدودیتی در توسعه آنلاین برند وجود ندارد. کسب و کارها برند خود را با استفاده از طراحی، چیدمان مناسب و محتوا به دیگران نشان می‌دهند اما راه مهم تر و ساده تر، داستان گویی است.

  • بازاریابی

وقتي شخصي به دنبال كالا يا خدمات خاصي به صورت آنلاين است،‌ با ليست بزرگي از وب سايت هاي مختلف روبرو مي‌شود. اين موضوع براي وب سايت هايي كه رتبه بالايي دارند خبر خوبي است. پس شما باید حواستان به سئو سایتتان باشد تا در سرچ موتورهای جستجوگر جزو اولین ها باشید.

  • ارتباط با مشتری

در صورتی که شما یک وب سایت طراحی کنید، هر زمان که لازم باشد می توانید با مخاطبانتان در ارتباط باشید و می توانید آن ها را به خرید محصولات جدید یا استفاده از تخفیف ها دعوت کنید.

درپایان
هرچه سریع تر به دنبال اقدام به داشتن سایت برای کسب وکار خود باشید همان قدرهم سریع تر می توانید پیشرفت و کسب وکار خود را بزرگ تر کنید. وب سایت شما جزو اولین مواردی است که امروزه مورد توجه مشتریان و مخاطبان قرار می‌گیرد و اغلب اولین برداشت مشتری از نام تجاری شما توسط وب سایت انجام می‌شود. چرا که این احتمال بسیار زیاد است که مشتریان قبل از دریافت هرگونه خدمات از شما در اینترنت جستجو کرده و در مورد کسب و کار شما تحقیق کنند. به همین دلیل داشتن یک وب سایت حرفه ای بسیار مهم است. در پایان به شما دوره آموزشی طراحی سایت بدون کدنویسی را پیشنهاد می کنیم .

دوره‌های مرتبط
در حال برگزاری
آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

۴۶
۴۰
۹۹۹,۰۰۰ ۵۹۰,۰۰۰ تومان
در حال برگزاری
آموزش رایگان کسب درآمد اینترنتی

آموزش رایگان کسب درآمد اینترنتی

۳۰۴
۱۰۰
۲۹۹,۰۰۰ تومان رایگان
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید